Kan du jonglere mange opgaver med et smil? Så er du måske vores nye kollega!
Vi har travlt i Knudsgaard Koncernen. Derfor søger vi nu forstærkning til vores fantastiske
administrative team i Dommerby.
Kommunikations- og udlejningsmedarbejder
Er du struktureret, serviceminded og trives med en varieret arbejdsdag? Har du flair for både administrative opgaver og kontakt med både kunder og kollegaer? Så er det dig, vi søger!
Vi søger en engageret og selvstændig medarbejder til en spændende og alsidig stilling, hvor du vil spille en central rolle i både udlejning af bolig- og erhvervslejemål, kommunikation, personaleadministration og reception.
Stillingen er en fuldtidsstilling i 12 måneder, hvor du vil fungere som barselsvikar, hvorefter det vil være muligt at overgå til en deltids stilling på 25-30 timer i det administrative team.
Dine primære arbejdsopgaver vil være:
Udlejning og ejendomsadministration
- Servicering af henvendelser fra nye og nuværende lejere
- Huslejeopkrævning og forbrugsregnskaber
- Udarbejdelse af lejekontrakter og håndtering af opsigelser
- Koordinering med viceværter og håndværkere ved fremvisning, ind- og fraflytning
Personaleadministration
- Håndtering af ansættelseskontrakter og personaledokumenter
- Koordinering af onboarding og offboarding
- Administration af arbejdstøj og værktøj
- Support til ledelsen i HR-relaterede opgaver og processer
Kommunikation
- Kommunikationssupport til organisationen
- Opdatering af koncernens hjemmesider
- Udarbejdelse og vedligeholdelse af opslag på Knudsgaard Intranet samt eksterne sociale medier som Facebook, Instagram, LinkedIn m.fl.
Vi forestiller os, at du:
- Har erfaring med administration inden for ejendomsbranchen og/eller personaleadministration
- Har stærke IT og kommunikationsevner – god til dansk i både skriftligt og mundtligt
- Er imødekommende og trives med at være i daglig kontakt med mange mennesker
- Har erfaring med Unik Bolig eller lignende ejendomssystemer
- Har erfaring med WordPress og kommunikation på sociale medier
- Har superbrugerkompetencer i Officepakken og gerne erfaring med administration i Microsoft 365
- Er handlekraftig og har forretningssans
Vi tilbyder:
- Forventet opstart er mandag d. 5. januar 2026
- Fleksible rammer og løn efter kvalifikationer. Sundhedsforsikring, frugtordning, personaleforening mv.
- Mulighed for faglig udvikling
- Gode kolleger og arbejdsplads med fokus på kundetilfredshed, projekter, trivsel og teamkraft
Er du klar til at blive en del af et ambitiøst team?
Lyder det som noget for dig? Så glæder vi os til at høre fra dig! Du er også velkommen til at kontakte Camilla Knudsgaard for at høre mere om stillingen, på tlf. 29 69 13 55.
Send din ansøgning og CV til Camilla Knudsgaard, camilla@knudsgaard.dk senest 10. november 2025. Ansøgninger behandles løbende.
Om Knudsgaard
Knudsgaard Byggeri & Entreprise A/S, der blev grundlagt i 1997, er en veletableret ejerleddet virksomhed med hovedkontor i Skive og et projektkontor i Aarhus. Virksomheden beskæftiger i alt ca. 80 medarbejdere og har egenproduktion inden for tømrer-, murer-, beton- og stålarbejde.
Der leveres primært totalentrepriser, og projekterne spænder bredt med fokus på boligbyggerier, institutioner, plejeboliger samt erhvervsbyggeri i Jylland. Virksomheden har en større trecifret millionomsætning og en solid bundlinje.
Knudsgaard Byggeri & Entreprise har gennem tiden vundet flere Gazelle- priser, arkitekturpriser og senest i 2023 prisen for Årets Læreplads. Kulturen er kendetegnet ved ordentlighed, respekt og høj eksekveringskraft, hvor medarbejderne møder hinanden i øjenhøjde og har stor frihed til selvstændigt at løse opgaverne. Der investeres i høj grad i viden og udvikling af medarbejderne.
Søsterselskabet Knudsgaard Ejendomme, er en udlejningsvirksomhed, der administrerer og udvikler bolig- og erhvervslejemål primært i Skive men også i Viborg og Holstebro Kommuner.
I øjeblikket udvikler Knudsgaard koncernen et nyt boligområde i Dommerby ved Skive med detailbutik, 150 boliger og fælles kulturhus.
Byggefirmaet Knudsgaard A/S